Ture og arrangementer

Sejlklubben arrangerer sociale arrangementer som f.eks. fællesture, ”Gourmentmad på strand”, ”Sejlads for sjov”, Afriggerfest, foredrag eller lignende aktiviteter.

Ideer fra medlemmerne modtages meget gerne.

Fællesture

Klubbens medlemmer aftaler fra tid til anden at gennemføre fællesture. Se kalenderen.

På “skippermødet” inden afsejling fra Rønbjerg, aftaler deltagerne hvilken havn, der sejles til, ud fra vejr og vind(retning).

Herefter sejles der ”i mere-eller-mindre samlet flok”. Hvis man ikke kan komme til Skippermødet, kan man læse på klubhusets dør, hvilken havn der sejles til, og så komme frem i eget tempo.

Dagen afsluttes med lidt hygge og fælles grill i gæstehavnen, når vejret tillader det. Næste dag spises måske fælles morgenmad og man aftaler ny rute og hvad der videre skal ske.

Afriggerfest

Klubben afholder Afriggerfest lørdag aften, efter sidste bådoptagning.

Der spises en god menu og derefter er der lidt underholdning.

Vi får talt og vendt omkring sæsonens sjove, sære, spændende og store begivenheder.

Gourmentmad på stranden. Efter forårets sidste kapsejlads arrangeres “en anderledes spisning” for alle medlemmer med familie.