DIF og DGI donerer redningsveste

DIF og DGI donerer redningsveste til krabbefiskeri i Rønbjerg Sejlklub

Rønbjerg Sejlklub er glade for at fortælle, at vi har fået nye redningsveste til de mange familier, der elsker at fiske efter krabber ved havnen. Dette initiativ er gjort muligt med støtte fra DIF og DGI’s foreningspulje, som har bevilget kr. 3.748,- til projektet. Redningsvestene, som nu er tilgængelige for alle i området skal sikre, at den populære fritidsaktivitet kan udføres på en tryg og sikker måde.

Krabbefiskeri har længe været en favoritaktivitet for hele familien blandt lokale og turister. Det er en sjov og lærerig måde at tilbringe tid ved vandet, hvor børnene kan udforske naturen og få nogle mindeværdige oplevelser. Med de nye redningsveste sikres det, at børnene kan fokusere på det sjove uden bekymringer. Redningsvestene er allerede blevet taget i brug af flere ivrige unge krabbefiskere, og reaktionerne har været overvældende positive.

Rønbjerg Sejlklub håber, at dette tiltag vil inspirere flere børn og deres familier til at udforske de mange glæder, som vores havneområde har at byde på.

Besøg også vores Facebookside – følg med i vores aktiviteter.