Ny på havnen

Er du nyt medlem og har du måske lige købt en båd, er der her kort generel information fra sejlklubben, som du måske kan bruge.

Spørg endelig, når tvivlen melder sig. Mange spørgsmål melder sig, når man er ny på havnen og i sejlklubben.

Kort generel info til nye medlemmer:

• Vi har en kollektiv aftale med en vognmand omkring optagning og isætning af bådene forår og efterår. Man afregner selv direkte til vognmanden.
  • Ansvarsforsikring (Codan) kan man som medlem tegne igennem sejlklubben. Kontakt kassereren. En kaskoforsikring kan også tegnes hos Codan med 15% rabat. Medlemmet kontakter selv Codan og henviser til medlemskabet af sejlklubben.
  • Strøm kan købes i Tallyweb standerne på broer og land i sommerperioden 15. april til 15. november. I vinterperioden 15. november til 15. april skal der være indbetalt et beløb til strøm på Tallyweb kontoen. Prisen er variabel.
  • Vinterstativ skal man selv sørge for.
  • Mentorordning for nye medlemmer: Tre af sejlklubbens medlemmer sørger for at man bliver hjulpet lidt på plads som helt ny i foreningen. Kontakt Jens Christensen , Lars Stoklund eller Per Hansen hvis du har spørgsmål.